Vols saber com es reparteix el temps al migdia i què fan els nens que es queden a menjar a l’escola? (I part)

Captura de pantalla 2015-10-29 a las 22.42.48

A l’última assamblea de l’AMPA algunes famílies van manifestar interès per saber quines són les possibilitats d’oci i com es distribueix el temps havent dinat i abans de començar les activitats escolars. Hem consultat amb Marta (que és la coordinadora del servei de menjador i supervisora dels monitors i monitores del pati). A continuació us fem un breu resum:

Continua llegint

S’atura la recollida de roba d’hivern

Des de les ONGs organitzadores estan desbordats.

Perdoneu per les molèsties. Guardeu la roba que heu recollit. L’hivern acaba de començar… esperem que sorgeixin noves iniciatives.

02-11-2015 16-23-01

http://goo.gl/2EwwPH

Entre tots estiguem alerta a veure si es pot acabar canalitzant aquesta ajuda.

Seguirem informant

 

S.O.S. JUJOLAIRE PELS REFUGIATS A BARCELONA!

Aquesta setmana, des del JUJOL centralitzem la recollida de roba i equipament que demana la FaPaC pels refugiats que esperen per a entrar a Europa.

Ho recollirem tot DURANT TOTA LA SETMANA de 9h a 17h a l’escola.

Des de la FaPaC diuen que es necessita:

  • Tendes de campanya
  • Sacs de dormir
  • Mantes
  • Anoracs i roba de pluja (infantil i adult)
  • Botes d’hivern

TOT NET I EN BON ESTAT

PORTEU LA ROBA EN BOSSES BEN TANCADES i FÀCILS DE CARREGAR

Entre tots i totes podem millorar la vida de moltes persones!

Gràcies per la vostra col·laboració!!!

Cartell Campanya Refugiats Ajudem-los_0

http://www.nouscatalans.cat/index.php/52-noticies/fundacio/9739-comenca-la-campanya-solidaria-catalunya-amb-els-refugiats.html

Dimecres 4. Reunions de comissions i projectes.

La reunió de dimecres va ser un èxit. Es van renovar les places de la junta que quedaven vacants amb noves incorporacions i es va apuntar molta gent als diferents projectes i comissions, vells i nous.

Des de la junta han pensat que seria bo aprofitar aquesta empenta i que ens hi posem ja!

Dimecres vinent convoquem una nova reunió, aquest cop per posar-nos a treballar. Serà una reunió breu, uns 20 minuts per comentar temes generals i donar la benvinguda a les noves incorporacions i després cada comissió es reunirà per separat.

Els que us vareu apuntar a alguna comissió ja heu rebut un mail convocant-vos, però tothom que hi vulgui aportar alguna cosa serà ben rebut.

A les 16:45 al menjador!

I aquí us deixem la memòria del curs passat:

MEMÒRIA AMPA 2014-2015

Déu n’hi do el que hem fet entre tots!

 

El vídeo de la castanyada 2015

Aquí teniu el vídeo de la Castanyada!

https://www.youtube.com/watch?v=d77KCQ68ZsU

Gràcies Reyes, és molt xulo!!!! Com sempre!!!

La veritat és que és una festa que els nens esperen amb molta il·lusió. Segur que els hi farà gràcia recordar-la!

I amb la samarreta nova fan mot goig!

Comença l’activitat extraescolar de música

Aquest divendres dia 30 comença l’activitat de música pels nens de P3, P4 i P5. Els monitors els portaran a l’activitat i els podreu recollir a les 17:45.
Lamentablement, no es farà l’activitat pels nens de 1er, 2on i 3er ja que finalment no hi ha hagut suficients inscrits. Si de cas algú s’ho repensa, que enviï un correu a extraescolars.jujol@gmail.com i si som suficients miraríem de fer un grup.

AJUDEM ALS REFUGIATS

AFA VILA DE GRÀCIA

Ep! AMPA, mares, pares…
Arriba l’hivern, i a les fronteres de Sèrbia, Croàcia i Eslovènia milers de nenes i nens, àvies i avis, mares i pares que han fugit de la guerra i reclamen asil necessiten roba i equipament per protegir-se del fred.
Tenim 10 dies per aconseguir:
• 2.000 tendes de campanya
• 10.000 sacs de dormir
• 10.000 mantes,
• 5.000 anoracs infantils
• 5.000 anoracs per a adults
• 5.000 parells de botes d’hivern per a petits i grans
Millor si tot aquest material pot ser nou o, com a mínim, seminou, net i en bones condicions.
Tot, tot, i tot, ho hem de dur dissabte 7 de novembre de 10 a 14h
a l’antiga fàbrica Fabra i Coats de Barcelona
(carrer de Sant Adrià, núm. 20, barri de Sant Andreu)
perquè arribi a milers de persones refugiades a Europa Central
Col·laborem amb la campanya ciutadana “Catalunya…

View original post 18 more words

RECORDATORI: Assemblea de l’Ampa demà dimecres 28 a les 16:45

Us animem a participar. És important pel dia a dia de l’escola.

Us animem a que vingueu a saber què fa i què pot fer l’Ampa. I us animem a participar i donar un cop de mà en alguna comissió.

RECORDEU QUE HI HAURÀ SERVEI GRATUÏT D’ACOLLIDA DURANT L’ASSEMBLEA

Més info: https://afajujol.wordpress.com/2015/10/16/assemblea-general-de-lampa-dimecres-28-doctubre/

OPEN HOUSE 2015 revitalitza l’obra de Jujol

Aquest cap de setmana 24 i 25 d’octubre torna el 48 H Open House .  Aquest any hi debuta Sant Joan Despí, ciutat convidada en honor dels habitatges que hi va construir Josep Maria Jujol (Tarragona, 1879 – Barcelona, 1949).
openjujol

Recordeu que l’any passat Jujol va ser l’artista convidat a la Bienal de Venècia!

https://afajujol.wordpress.com/2014/02/20/jujol-a-la-bienal-de-venecia/

jujol2