El proper dilluns 22 i dimecres 24 de febrer, us convidem a la sessió informativa i visita a l’escola a partir de les 15:15.

Us hi esperem!
El proper dilluns 22 i dimecres 24 de febrer, us convidem a la sessió informativa i visita a l’escola a partir de les 15:15.

Us hi esperem!
Segueixen les bones notícies del projecte #escoltemelpati!
Tal como se habían comprometido, durante las vacaciones desde el proyecto Sssplau instalaron los paneles acústicos en el patio del cole, y desde el Consorci colgaron más banderolas en el techo, que habían quedado pendientes el día de la Jornada de Trabajo.
View original post 115 more words
Acaben l’any amb un resum del que han fet els petits i no tant petits per Nadal.
Via Twitter vam poder seguir minut a minut l’arribada del tió i la gran cagada al parvulari.
I també vam veure els petits muts d’il·lusió entregant la carta al patge del Reis Mags.
Al Facebook de l’AMPA vam poder veure tots els vídeos de la cantada de Nadales al poliesportiu.
Podeu trobar tots els videos al canal de youtube de l’ampa:
https://www.youtube.com/user/JUJOLtv/videos
I acabem amb la felicitació de tota l’Escola.
Feliç any 2016 a tothom
El cole ha elaborat una enquesta de satisfacció per mesurar el grau de prioritat en la resolució d’alguns aspectes i conèixer l’apreciació general de les famílies pel que fa al funcionaments del cole …SI NO HI HA RESPOSTA POC PODRAN FER….així que si us plau omplir L’ENQUESTA DE SATISFACCIÓ (SOLAMENT PELS de P-5,3r i 6è) que heu rebut per mail (i que el link del qual us facilitem Fes-ho aquí > https://docs.google.com/…/1O83rlTgoXY44ExZDs8R-Vd…/viewform…) , només us portarà 4 minuts i l’aportació és mooooolt important. (ÉS ANÒNIMA)….
EL DILLUNS TANCA EL PERÍODE PER ENVIAR-LA De 175 famílies entre P-5,3r i 6è, han contestat 56 famílies. El % és baix (32%) per treure conclusions i seria interessant que més papis i mamis la contestessin.
Vinga!!!!

Desde la comisión BiblioJujol os invitamos al primer cuentacuentos del curso 2015-2016, para dar la bienvenida a los nuevos alumnos/as de P3.
¿Cuándo? El dia 16 de diciembre a las 16.45h (la sesión durará aprox. 45′)
¿Dónde? En la escuela Josep María Jujol
¿Cómo? Sólo tendréis que enseñar ésta invitación (impresa o en vuestro teléfono ) en la puerta de acceso. Cada alumno/a tendrá que ir acompañado de un adulto (y los hermanos/as mayores también serán bienvenidos).
Importante: Habrá que merendar antes de la sesión, no podemos entrar ni comida ni bebida a la sala.
Os esperamos!
Comisión BIbliojujol

I ho hem fet entre tots!


Ens estem renovant, per millorar la comunicació entre AMPA i famílies del Jujol estem reorganitzant els canals de comunicació. Cada comissió tindrà un compte de mail que anunciarem pròximament, de moment us notifiquem que la nova adreça de l’AMPA és
ampajujol@gmail.com
Mireu el vídeo tan xulo que ha fet Tony Martínez de la castañada…Gràcies!!!