Això ja s’acaba…
Ja tenim la data pel sopar de final de curs.
Divendres 17 de juny
Apunteu-ho a l’agenda!
Save the date!
Vayan reservando la fecha!
Benvolgudes famílies :
Us recordem que el proper dilluns 6 de juny comença l’horari intensiu de 9:00 a 13:00 fins el dia 21, dimarts, últim dia de curs.
- Els alumnes que són usuaris del menjador acabaran a les 15:00.
- Els alumnes inscrits al casalet sortiran segons l’opció escollida: 16:30 o 17:45
Moltes gràcies
El dimarts, 21 , no hi haurà casalet. Els alumnes sortiran a les 13:00 i els que es quedin al menjador a les 15:00
L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona Totaquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.
Les sol·licituds, juntament amb la documentació acreditativa, es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit. Enguany es farà en dos períodes,
Tota la informació a: http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/ajuts_beques_i_subvencions/convocatories_ceb/ajuts_de_menjador

Plantem el pati es la continuación del proyecto Escoltem el pati. En el marco del proyecto Escoltem el pati, el alumnado diseñó un nuevo patio. En este primer año, las familias construyeron gran parte de los elementos definidos en el diseño colaborativo, quedando pendiente por resolver uno de los deseos mas solicitados por los peques en esta primera fase: Un patio más verde!!!!
En este segundo año, con Plantem el pati, nos centramos en concretar esta demanda con la participación de toda la comunidad educativa y de todas las familias del Jujol.
El sábado 28 de mayo vienieron al cole más de 80 familias a colaborar y construir un nuevo patio más verde y agradable. Entre palets, tiestos, palas, sacos de tierra, plantas, juegos y mucha ilusión, la jornada se desarrolló con entusiasmo y efectividad. Con el soporte de l’Escola Viver Castell de Sant Foix comenzamos la tarea!!!
Mientras las familias hacíamos el trabajo más arduo, La Lara y el Alex les explicaron cómo cuidar las zonas verdes del patio y dos monitoras de EART (Experimentem amb el art) hicieron un taller muy chulo de stop motion.
Finalmente llenamos de verde la baranda de la primera planta!!! Plantamos tres árboles en la parte final del patio!!! Y, como el año pasado, compartimos la satisfacción de un trabajo bien hecho en un ambiente agradable y con una expectacular butifarrada para reponer fuerzas y rumiar nuevos sueños.
Ya tenemos casi todo en el patio del cole para la jornada de mañana!!!
Ayer por la tarde trajimos los palets y hoy por la mañana desde la Escola Viver Castell de Sant Foix nos trajeron los sacos de tierra, grava, las plantas y los árboles. Y ya están también hechos los agujeros donde vamos a plantarlos!!!
A lo largo de la semana han ido llegando las papeletes y los mails para las inscripciones: seremos unas 100 personas y más de 60 peques en los talleres de la mañana…
Si alguien no se ha apuntado, igualmente les esperamos mañana!!!
https://escoltemelpati.wordpress.com/2016/05/27/todo-listo-para-manana/
Amb Marc Grañén (paisagista artístic): http://marcgranen.net/
EART: Experimentem amb l’ART: http://www.experimentem.org/
Aquí teniu els dos darrers vídeos del Jocs Olímpics.
Festa de la Primavera 1, 2 i 3
Va ser fantàstic.
Bravo per tothom!
Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que deixarem el vestíbul de l’escola obert per a les famílies que vulgueu fer un cop d’ull als treballs realitzats en relació als Jocs Olímpics que hem fet aquest curs a l’escola. Els torns es distribuiran per cicles i l’hora en que quedarà obert el vestíbul és de de 16 a 16:20.
Els dies seran els següents:
- Per a les famílies d’educació infantil: dijous 26 de maig.
- Per a les famílies de cicle inicial: divendres 27 de maig.
- Per les famílies de cicle mitjà: dilluns 30 de maig.
- Per les famílies de cicle superior: dimarts 31 de maig.
Us esperem!
Moltes gràcies!
Equip de mestres de l’escola Josep Maria Jujol

A l’ Escola Josep Maria Jujol estem preparats /des per celebrar els jocs olimpics el divendres…fins i tot tenim a en Claui, la nostra mascota 😉

