Ya tenemos un patio más verde: imaginamos y construimos juntos la escuela que queremos!!!

IMG_0461

Plantem el pati es la continuación del proyecto Escoltem el patiEn el marco del proyecto Escoltem el pati, el alumnado diseñó un nuevo patio. En este primer año, las familias construyeron gran parte de los elementos definidos en el diseño colaborativo, quedando pendiente por resolver uno de los deseos mas solicitados por los peques en esta primera fase:  Un patio más verde!!!!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

En este segundo año, con Plantem el pati, nos centramos en concretar esta demanda con la participación de toda la comunidad educativa y de todas las familias del Jujol.

El sábado 28 de mayo vienieron al cole más de 80 familias a colaborar y construir un nuevo patio más verde y agradable. Entre palets, tiestos, palas, sacos de tierra, plantas, juegos y mucha ilusión, la jornada se desarrolló con entusiasmo y efectividad.  Con el soporte de l’Escola Viver Castell de Sant Foix comenzamos la tarea!!!

Mientras las familias hacíamos el trabajo más arduo, La Lara y el Alex les explicaron cómo cuidar las zonas verdes del patio y dos monitoras de EART (Experimentem amb el art) hicieron un taller muy chulo de stop motion.

Finalmente llenamos de verde la baranda de la primera planta!!! Plantamos tres árboles en la parte final del patio!!! Y, como el año pasado, compartimos la satisfacción de un trabajo bien hecho en un ambiente agradable y con una expectacular butifarrada  para reponer fuerzas y rumiar nuevos sueños.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

4 pensaments sobre “Ya tenemos un patio más verde: imaginamos y construimos juntos la escuela que queremos!!!

  1. Anna Ullibarri

    Seria molt demanar que els comunicats de l’ AMPA d’una escola pública, laica i catalana es fessin en català?

    Respon
    1. ampajujol Autor de l'entrada

      Com pots veure, ho fem sempre que podem. Però els pares voluntaris que mantenim el bloc i Facebook anem de bòlit. Aquesta entrada només tenia temps i capacitat per fer-la una persona que no té el català com a llengua materna. I pensem que és més important compartir la informació i les fotos en castellà que no compartir-ho. Et convidem, us convidem a donar un cop de mà a la comissió de difusió perquè com veieu no donem a l’abast.

      Respon
    2. ampajujol Autor de l'entrada

      En aquests moments tenim diversos posts pendents de penjar per falta de temps per traduir i triar fotos… si vols donar un cop de mà perquè no es quedin a l’aigüera….

      Respon
  2. Mariona

    Moltes gràcies per la feinada. Feu-ho com volgueu o com pogueu. En català, en castellà, en anglès o en basc. Ja ens espavilarem. Només faltaria.
    Només em sap greu no poder ajudar una mica més.
    Moltes, moltes gràcies.

    Respon

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.