Novetats activitats extraescolars 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Ja portem gairebé mig mes des de l’inici de les activitats extraescolars d’aquest curs i volem compartir amb vosaltres les darreres novetats i estat de les diferents activitats extraescolars.

  • Recuperem escacs al migdia: gràcies al plantejament de l’activitat com una activitat feta dins del grup bombolla, hem aconseguit recuperar escacs en tots aquells grups de primària en el que hi ha hagut un mínim d’infants interessats perquè l’activitat sigui viable. Això ha estat així per 1r-AiB, 2n-AiB, 3rA-B i 4t-B. En els grups ja oberts, encara resten places lliures i en els grups que encara no s’ha assolit aquest nombre, us animem que us inscrigueu, si esteu interessats, ja que en el moment que s’arribi al nombre mínim d’infants, obriríem. Per tant, si esteu interessats, haurieu d’enviar un mail a cordactivjujol@gmail.com.
  • Recuperem anglès infantil a l’escola: En un inici, degut a les restriccions COVID, s’havia plantejat l’activitat d’anglès en les instal·lacions de Tea Or Coffee, però pels infants de l’etapa infantil aquest recorregut era massa llarg. Gràcies a l’escola, ràpidament, ens han cedit un espai per poder-la dur a terme garantint les mesures COVID establertes. Ara per ara, aquesta activitat NO disposa de places lliures. L’activitat d’anglès a l’etapa de primària SÍ que es fa a les instal·lacions de Tea or Coffee.
  • Hem hagut de cancel·lar l’activitat d’skate perquè els monitors encarregats en fer-la han marxat de l’empresa en el darrer moment i ara per ara no trobem un substitut que ens encaixi. Estem treballant en trobar una alternativa viable.
  • Encara queden places lliures en les següents activitats extraescolars. Si esteu interessats, hauríeu d’enviar un mail a cordactivjujol@gmail.com abans del 20/10/21:
    • INFANTIL:
      • Natació P5: 1 plaça
      • Jocs preesportius: dilluns: 7 places, dimecres: 2 places
      • Expressió corporal: dimarts 6 places, dijous: 5 places.
    • PRIMÀRIA:
      • Natació 2n-3r: 10 places
      • Música 1r-2n: 6 places
      • Vòlei 3r-4t: 7 places
      • Vòlei 1r-2n: 6 places
      • Futbol sala 5è-6è: 3 places
      • Futbol sala 3r-4t: 1 plaça de 4t i 10 places 3r.
      • Escola futbol sala 1r-2n: 5 places
      • Bàsquet 3r-4t: 3 places
      • Bàsquet 1r-2n: 5 places
      • Arts plàstiques:
        • 4t: 2 places
        • 3r: 1 plaça
        • 2n: 4 places
        • 1r: 4 places
      • Patinatge: 6 places
      • Anglès Tea Or Coffee:
        • 5è-6è: 1 plaça
        • 3r-4t: 5 places
        • 1r-2n: encara no s’ha arribat al nombre mínim d’infants necessari per poder obrir l’activitat.

Continuem treballant, juntament amb l’escola, en recuperar activitats extraescolars que arran les restriccions establertes per la COVID, s’han deixat de dur a terme. Esperem que ben aviat us puguem anunciar noves activitats extraescolars.

Comissió activitats extraescolars

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.