Ajuts de menjador escolar 2018-2019

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos baixos pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit per al curs 2018-19, en dos períodes de sol·licituds:

  • Període de sol·licituds de juny 2018 : entre els dies 13 i el 27 de juny de 2018, ambdós inclosos.
  • Període de sol·licituds de setembre 2018 : entre els dies 3 i el 14 de setembre de 2018, ambdós inclosos.

Convocatòria d’ajuts individuals de menjador. Curs 2018-2019

  • S’atorguen ajuts ordinaris de 3€ i també extraordinaris fins un màxim de 6€ per a les rendes més baixes.
  • Es pot sol.licitar l’ajut en base als ingressos familiars corresponents a la renda 2017.
  • S’estableix un llindar per sobre del qual no es poden sol.licitar ajuts a fi de dedicar els ajuts als trams de rendes més baixes

Més info:

http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/ajuts_beques_i_subvencions/convocatories_ceb/ajuts_de_menjador

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.