Esteu tots convidats a participar a la jornada de dissabte. I si no podeu anar-hi us convidem a omplir l’enquesta oberta per conèixer la percepció general sobre la situació actual de l’educació.
Davant de les retallades i les noves propostes polítiques i educatives que estan afectant els centres educatius públics, la Xarxa Groga de Gràcia es segueix mobilitzant per construir un model d’escola públicai de qualitat; democràtica i participativa; justa i equitativa; inclusiva; en català i laica.
LaI Jornada per l’educació pública a Gràcias’emmarca en aquesta xarxa i té per objectius, a partir de xerrades i un taller participatiu, reflexionar i definir les prioritats en les que volem centrar l’activitat en defensa de l’educació pública a Gràcia durant aquest curs
Us convidem també a participar i difondre l’enquesta oberta per conèixer la percepció general sobre la situació actual de l’educació en el següent enllaç. Els resultats obtinguts els compartirem a la Jornada.
Fem Xarxa Groga per l’educació pública a Gràcia!
Dissabte 29 de noviembre, La Violeta, 10h (C/ Maspons, núm.6)