Ahir dijous vam fer un taller d’Escriptura i Il·lustració a la Biblioteca de l’escola. Per nens de 5è i 6è.
S’ho van passar molt bé, a veure si podem repetir-ho!
I aquí teniu el reportatge complert!
Moltes gràcies Comissió de Biblioteca!!!
Tampoc us podeu perdre:
Enguany la Festa de la Ciència canvia de nom, NOVUM Festival de Ciència, Tecnologia i Innovació
Xerrades, maratons, exposicions, documentals, performances, tallers, pop up’s, experiments tecnològics i formats interactius de ciència. Una oportunitat per interactuar amb la ciència, la tecnologia i la innovació.
En aquesta novena edició, la ciència, la tecnologia i la innovació tornen al carrer de la mà dels investigadors, artistes, creadors i emprenedors, i us proposem un programa ple d’activitats per a tots els públics.
Com cada any els alumnes de 2on del Jujol han participat al Dansa Ara. 6.000 nenes i nenes de diferents escoles de Barcelona omplen de color i de ritme el Palau Sant Jordi.

I aquí teniu uns vídeos que vam penjar al FB de l’ampa:
https://www.facebook.com/ampajujol/videos/880338268704874/?l=3906975386947361706
https://www.facebook.com/ampajujol/videos/880337828704918/?l=8574981146440153475
https://www.facebook.com/ampajujol/videos/880337338704967/?l=5155788418535194693
Des de la Comissió de Biblioteca ens recomanen una activitat que no us podeu perdre: Mon Llibre
Un cop més, arriba als espais del CCCB el festival literari de referència a la ciutat, un Sant Jordi infantil i juvenil que, enguany, ha volgut dirigir la mirada especialment cap els nens i nenes de 8 a 13 anys. I ho ha fet habilitant un espai d’ús exclusiu per a ells, l’Espai dels Grans, on s’organitzaran diverses activitats centrades en la popular obra de Lewis Carroll Alícia al país de les meravelles. Els més petits també gaudiran d’un espai per a ells, on podran, entre altres coses, sentir cançons de bressol en diferents llengües, mentre que els lectors i lectores empedreïts podran, literalment, instal·lar-se al cel i gaudir del plaer de la lectura en una biblioteca plena de núvols. Una altra novetat d’enguany és la flamant MónLlibreria, un nou espai ubicat a la Plaça dels Àngels que acull al voltant d’una desena de llibreries amb una secció permanent de literatura infantil i juvenil, on podran comprar-se llibres, seguint els consells del seu personal.
I aprofitem per recomanar-vos també:
Contes a la Biblioteca Vila de Gràcia. Estigueu atents, perquè ben apropet del cole, a la biblioteca, molt sovint fan contacontes molt, molt recomanables!
I a més aquesta setmana:
17 i 18 d’abril
Jornades dels grans viatges, a la Biblioteca Jaume Fuster
Queden 3 divendres! Els nens de 6è prometen superar-se.
Ja tenim la informació sobre el casal d’estiu.
Podeu descarregar el díptic i el full d’inscripció
Full inscripció – Casal Estiu 2015 – Jujol
Díptic – Casal Estiu 2015 – Jujol
INSCRIPCIONS:
Del 20 d’abril al 12 de juny
Seguint amb la iniciativa de l’escola de promoure el escacs, l’ampa fa uns anys que ofereix l’extraescolar d’escacs a la franja de migdia.
Jugar a escacs té molts beneficis:
Aquest són els nostres petits genis:
I aquí teniu un petit reportatge del dia a dia de les classes d’escacs:
Una partida d’escacs feta en plastilina. Les peces es transformen en animals al compàs de la música. És la simulació d’una partida jugada en 1910 entre Roesch i Schlage, aHamburg, i alguns dels seus moviments van ser utilitzats al film Odisea del espacio, de Kubrick, en el match entre Frank Poole i la supercomputadora HAL-9000. (via Pinzellades)
L’activitat la imparteixen el David i el Raúl, monitors de l’Edami, l’escola del Gran Mestre Miguel Illescas i que aconsegueixen que els nostres fills aprenguin i s’ho passin bomba! Moltes gràcies!
I si no sabeu jugar a escacs o us fa ràbia que els nens comencin a jugar millor que vosaltres, a l’Edami, ben apropet del cole, també fan cursos per a adults!
Més info:
Diez razones por las que el ajedrez es bueno para tu cerebro
Ajedrez en las aulas: argumentos irrefutables
6 motivos por los que llevar el ajedrez a los colegios es una buena idea
http://www.youtube.com/watch?v=YXM3wrIhcwY
Ara ens toca als pares!!!
El tercer trimestre ja és aquí i ha arribat el moment de posar-nos mans a l’obra i construïr el nou pati que volem.
Els peques ja han plasmat les idees que van sorgir als brainstorming en propostes per al nou pati.
Es fa una convocatòria per a tots els pares i mares el divendres dia 17 d’Abril a les 16:30 per tal que, entre tots, analitzem les propostes que han fet els alumnes de l’escola i pensem l’estratègia per dur-les a terme.
Us hi esperem a tots!!!